Статьи

Премія HR-бренд-2021. Нові реалії – нові тренди

Незабаром компанія grc.ua. проведе кейс-конференцію та церемонію нагородження Премії HR-бренд 2021, де будуть обрані кращі проєкти в галузі управління персоналом. Премія проходить одинадцятий рік поспіль. Однак цього року вона особлива. Світ переживає епоху нової реальності, а разом із ним – бізнес. Компанії прискорено трансформувалися та змінили підходи в управлінні персоналом.

Цього року Премія HR-бренд отримала 60 актуальних HR-кейсів від 45 українських компаній. Це не просто проєкти, це практичний досвід, що довів свою ефективність та результативність для бізнесу в умовах нової реальності.

Проєкти-номінантів Премії HR-бренд-2021 присвячені здобуткам компаній у таких напрямках:

⭐трансформація HR-функції: загальні центри обслуговування та автоматизація HR-процесів;

⭐діджитальне робоче середовище;

⭐побудова систем мотивації та винагороди з використанням data-driven;

⭐нові підходи до онлайн-навчання та розвитку: онлайн-портали, корпоративні системи навчання, е-learning-проекти, програми з розвитку лідерства та навчання менеджерів;

⭐залучення талантів і їх онбординг на дистанційці;

⭐покращенню взаємодії працівників в умовах remote;

⭐трансформація корпоративної культури для підвищення ефективності бізнесу;

⭐реалізації сервісної візії, UX-підходи у створенні клієнтського досвіду працівників;

⭐HR-брендинг та HR-маркетинг в дії;

⭐робота зі студентами та талановитою молоддю: дуальна освіта, програми стажування, побудова екосистем в роботі зі студентами, підтримка та розвиток молодих талантів в Україні;

⭐well-being проєкти;

⭐екологічна освіта та соціальна відповідальність компаній;

⭐благодійні проєкти та соціальне волонтерство.

Премія HR-бренд-2021. Нові реалії – нові тренди

Експерти Премії проаналізували усі кейси та готові розказати, що змінилося в сфері управління персоналом у нових реаліях. Ділимося основними трендами:

⚡ Зміна операційних моделей компаній. З приходом пандемії компанії були змушені повністю перебудувати роботу співробітників. В нових реаліях життєво необхідними стали: організація взаємодії команд в дистанційних умовах праці, продуктивність співробітників, створення розподілених команд, організація їх робочого простору, трансформація офісів в коворкінги.

⚡ Трансформація корпоративної культури. Новий час вимагає іншого фокусу: бути більш гнучким, адаптивним, прислухатися до думки команди, оперативно приймати рішення, прозоро, чесно вести комунікацію стосовно контексту бізнесу та трансформацій.

⚡ Турбота про співробітників. Бізнес тільки вчиться балансувати між бізнес-цілями і потребами людей. Однак в компаніях вже відбувається глобальна орієнтація на людиноцентричні стратегії. Компанії розуміють, що досягати цілей будуть конкретні люди.

В нових умовах співробітники потребують благополуччя, підтримки психічного, фізичного, ментального здоров'я. Як наслідок – з'являються wellbeing-програми. Цього року вони також представлені на Премії.

⚡ Навчання та розвиток працівників. Роботодавці стали більше звертати увагу на внутрішній потенціал компанії – їм простіше розвивати, навчати своїх співробітників, які вже поділяють цінності компанії і показали свою результативність.

Роботодавці по-новому підходять до організації процесу навчання. Для розвитку співробітників компанії активно використовують внутрішній актив експертів. Фокус – на онлайн-навчання, reskilling (перекваліфікація, зміна професії - ред.) і upskilling (підвищення кваліфікації - ред.) знань співробітників, що, до слова, стане постійною нормою в процесі професіональним діяльності людини в подальшому.

Управління менеджменту стає іншими. В умовах дистанційного взаємодії керівника з командами сили роботодавця спрямовані на підтримку своїх менеджерів, розвиток їх як лідерів.

⚡ Діджитал. Компанії вчаться збирати і використовувати дані про співробітників для прийняття ефективних рішень в управлінні людьми (умови роботи, навчання, мотивація). Роботодавці привчаються вести діалог зі співробітниками задля отримання повноцінного зворотного зв'язку.

⚡ Соціальні проєкти. Бізнеси створюють власні соціальні проєкти і, таким чином, дають можливість співробітникам реалізовувати свою соціальну місію всередині компанії. У цьому році Премія отримала велику кількість соціальних проєктів у напрямку бренда роботодавця.

Нагадуємо, що церемонія-нагородження Премії відбудеться вже 21 жовтня. У програмі кейс-конференції: Q&A сесії, панельні дискусії, виступи ТОП-менеджерів та HR-експертів з актуальних питань people-менеджменту. Ви почуєте виступи компаній різних галузей:

  • FMCG — Лантманнен Сіріалія, Coca-Сola НВС, PepsiCo та дистриб'юція FMCG — САВСЕРВІС
  • IT — ТECHIIA, Zoolatech, airSlate(pdfFiller), appflame, Parimatch Tech, Avenga, EPAM, Dev.Pro, ELEKS, GlobalLogic, SoftServe, DataArt
  • Агросектор — Агропросперіс, Kernel, МХП
  • Банки та фінансова галузь — Альфа-Банк, Креді Агріколь, Національний банк України Райффайзен Банк, UKRSIBBANK BNP Paribas Group та онлайн-кредитування Moneyveo
  • Державний сектор — Маріупольська міська рада, Укрзалізниця, Оператор газотранспортної системи України
  • Консалтинг та аудит — MD Consult, Deloitte, Baker Tilly
  • Легка промисловість — KIVI
  • Медіа та PR — 1+1 медіа, Promodo, Медіа Група Україна
  • Нафтогазовий сектор — Мережа АЗС БРСМ-Нафта
  • Важка промисловість — ІНТЕРПАЙП, ArcelorMittal
  • Телекомунікаційна галузь — lifecell
  • Retail — Union Group, Ашан, Фора, Eldorado, Фокстрот
  • Фармацевтична галузь — Аптека АНЦ, Фармак
  • Юридична — Arzinger

Кейс-конференція проходитиме у гібридному форматі, тож подивитися презентацію кейсів можна як вживу, так і онлайн. Слідкуйте за новинами та анонсами на сторінці Премії у Facebook.

Вакансии дня